Black Friday er blevet danskerens foretrukne shopping dag. For dagen byder på store rabatter på alt fra dagligvarer til elektronik og procentbesparelserne er efterhånden mærkbare. Sidste år blev der ifølge FDIH omsat for hele 750 millioner kroner på danske webshops. Det betyder at der i gennemsnit for hver dansker – barn – spæd og gammel blev brugt 132 kroner. Det er imponerende og siger noget om dagens størrelse. Foruden internethandlen bliver butikshandlen også større og større. Faktisk er det butikkerne som idag har taget føringen i forhold til Black Friday og derfor er den virtuelle Cybermonday skabt. Så store besparelser fører desværre til at danskerne bliver så grebet af stemingen at håndgemæng i butikkerne desværre ikke kun er et amerikansk fænomen.

Husk at klargøre din fysiske butik Black Friday

Det er mange ting du skal have styr på som butiksejer inden den store dag: Black Friday. Du skal have kontaktet din leverandører og sikret gode rabatsatser som du så kan give videre til dine kunder. For uden super tilbud kan du ikke få trukket masserne til. En anden vigtig detalje er at din butik skal være tiltagende på dagen på den måde sælger du mere.

Hav ordentlig belysning – det sælger

lys

Et anden god måde at sælge ordentligt på er ved at have de rigtige lysforhold og det kan du få ved at købe dine lyskilder fra https://www.lyskilderdirekte.dk/ . Hos dem kan du finde lyssætningen så den passer til din butik og samtidig så den ikke skæmmer i øjnene. For der er ikke noget mere dræbende for salget end for skarpe lys eksempelvis, som generer kunderne. Lyser skal være behageligt og passer til butikken .Og så kan du overveje LED spot pærer til at fremhæve super tilbud. Ved at sørge for ordentlige lysforhold , nogle gode tilbud fra dine leverandører og en ren og pæn butik så er du sikker på at få succes Black Friday – og går det helt galt kan du vælge at sælge fra en webshop Cybermonday.

Godt salg.